اونایی که رو اعصابن؟(ببخشید)




























هم سلولی...



1خط خطی های ذهن اینایی هستن

که من حذفشون کردم از خودم

تو خود دانی با خودت

 

 

 2اونی که خروس بیخبر ه به اومدن

اونی که کبوتر بیخبر به رفتن

حذف

 

3اونی که نمیداند و نمیپرسد و مدعی

با من به سر جنگ

حذف

 

 

4عشقی که به تن داد تن

اونی که زخم داد به تن

حذف

 

 

5انکه رنجاند دوستم به غلط و نماند به عوض گله

انکه شکست غرور دوستم به هوای دماغ

حذف

 

 

6انکه بازیه دلش دلم بود به نیش لب

انکه نماند به زخم زده بر دلم

حذف

 

6حاکمی که حکم بازیش دل شد

و به قدرت حاکمیش برید

دلم و سکوت

حذف

 

 

7نارفیقی که تا نیمه های شب گذاشت

چشمی به انتظار در حالی که

عشقش مرد به انتظارش

حذف

 

 

8نا پدری که داد لبخند به هوایی دیگر

و اخم داد به اهل خانه اش بسیار

حذف

 

 

9زیبا رویی که داد تن به هر دلی به شبی

و کشت فرهادش به یک لحظه دیدار

حذف

 

 

 10انکه که داد مالش به گلی به نوای هوای تنش

و پر پر کرد نازنینی به دلیل فقر بسیار

حذف

 

 

11بی ابرویی که برد ابروی دلی به کینه

در حالی که حق نگفت و مرد طرف به ان کینه

حذف

 

 

12دزدی که ربود دلی ز دلی از پی حسد

در حالی که عاشق نبود و جدا کرد ان دو از پی حسد

حذف

 

 

13قاتل کسی که کشت یتیمی به قدرت پول

چون که قدرتش بنماید زد و رفت

حذف

 

 

14ان سرزمین که الوده شد به فریب تنها

من را اه که دیگر بمانم انجا

حذف

 

 

15حیف ان مادری که پیر شد از غمش هر دم

و ان پسرک باز رفت به کار خودش

حذف

 

 

16لاف زنی که زد لاف گزاف به زبان

و عاقبت به فریب زبان زند لاف به من

حذف

 

 

17بیسوادی که دم از علم زند و در بازی

تو را کند سیبل ترکشش

حذف

 

 

18زشتی که به خرامان زلف وچشم بست خود

را به ریش صاحب دل

حذف

 

 

19من چاکر میشوم دشمنی که از زد سیلی به

گوش به پند اموز و دور میشوم زه دوستی

 که

خندد به اشتباهم هر روز

 

 

20انکه خورد و شکست لیوان میزبان به پر رویی

باید که حذف شود تا ابد نکند پر رویی

حذف

 

 

21ان دو پای کله پوک زرنگ به خیال خودش

که کند زرنگی به کیش و ناموسش

حذف

 

 

21عاقبت فکر بیمار پر زغرور خودم که خندید

به اشک یارش به نیمه شبی

باید که کشته شود زمن و بعد

حذف



نظرات شما عزیزان:

حس مبهم
ساعت22:26---19 مرداد 1392
داداش چرا ادرست وعوض کردی؟
پاسخ:باشه سهراب سپهری جون. لینکی


r
ساعت23:50---18 مرداد 1392
omadam zanjan khatme ameye mamanam
aslan matlabam o vared nemikone lanati ma az kye ap nakardam


r
ساعت19:27---18 مرداد 1392
slm khobi matin jan
omadam shahrestan
namishod ta dir vaght bemoam ozr mikham
ma hamon jojoam barat


مرصاد
ساعت14:58---18 مرداد 1392
سلام دادا.اپ نکردی ؟؟؟؟؟

ترجمه شد؟؟؟؟؟

امشب بیا ساعت 5 ؟؟؟؟

منم لینک کن دیگه خوب چقد میخونی تو؟؟///
پاسخ:سلام دادا جوننننننننننننننن . قربونه یوووووووو.رو چشم لینکی .عیدتم مبارک مگه تو درس نداری جیگر .بدو برو سر درسات . ترجمه شد تمام بخش اول /امشب نمیتونم بیام ./میدونی که بخش دوم مونده ./


r
ساعت1:33---18 مرداد 1392
slm
bedoen in k bhm khabar bedi adres avaz
mikoni?
midoni chand vaghte daram miyam ama vared nemishe haaaaaaa?


sepideh
ساعت13:31---17 مرداد 1392
sharmande man n ro nazashte boodam

manzooram nazaret bood na azaret

!!!!!!

bebakhshid age narahat shodi dooste aziz


پاسخ: دشمنت شرمنده گلم .ادم از عزیزش ناراحت نمیشه.بازم به من سر بزن خوشحال میشم


یلدا
ساعت12:46---17 مرداد 1392
متین جان چرا ادرس عوض کردی ؟////

مهندس یه نگاهم زیر پات بنداز؟

بیا یکی اپ کردم همونه که دوس داریا....


پاسخ:خیلی تزم سنگین شده. ببخشید حتما میام .از اینکه خبر نداده ادرس عوض کردم ببخشید. وقتی کسی که بود دیگر نیست بهتر که کوچ کنی از سکون نبودش.


sepideh
ساعت23:14---15 مرداد 1392
مردمانی هستند که می‌خواهند بدانند تو چه مرگــــتــــــ است ...



و وقتی بفهمند چه مرگــــتــ است ...



بهت می‌گویند بس کن ...



انرژی منفی نفرست ...



اینجاست که سکوتــــــــــــ معنا پیدا می کند ...



و تنهـــــــــــــــــــــــایی می شود تنها چاره ... !







webe zibaee dari dooste aziz
پاسخ:مرسی دوست خوبم خدایا دوستانم را به اوج باور برسان که میتوانند ناممکن ها را ممکن سازند .ببین چه بیتاب شده قلبشان


فاطمه
ساعت0:38---15 مرداد 1392
سلام داداشی انقدر سرت شلوغه که از من خبری نمیگیری

فاطمه
ساعت4:57---14 مرداد 1392
کم ازمایش نشدم ولی طاقت این یکی رو ندارم.میدونم با حرفام خستت کردم ولی باید ببخشی.دلم خیلی پره داداشی.هیچ کی نمی دونه چی میکشم...
پاسخ:عیبی ندارد اجی ما همه از یک کیشیم و روی یک زمین نفس میکشیم .ادمیست دیگر دوست دارد غمش را بیروت کند از دل و تهی شود از غم


فاطمه
ساعت4:45---14 مرداد 1392
چرا خدا فکر من نیست.خیلی تو دنیا سختی کشیدم ولی دلم خوش بود داداشم مثل شیر پشتمه ولی الان...خسته شدم از تنهایی ...
پاسخ:خدا می ازماید .تا انجا که پوست بر استخوان ماند. همچو موسی در بیابان .اگر بیرون امدی تو میشوی سرور به کائناتش.


فاطمه
ساعت3:49---14 مرداد 1392
سلام داداش مبین مرسی عزیزم پس شما می فهمین من چی میکشم .داداش شما تو تصادف فوت شد ولی داداش من به مرگ طبیعی مرد.نمی دونم چرا خدا نذاشت بیشتر زندگی کن داداشم خیلی خوب بود ولی....
پاسخ:اجی جونم همه ی خوب ها زودتر پرواز میکنن .این قانون طبیعته چون دنیا لیاقت ادم های خوب رو نداره


mahdie khanoom
ساعت19:15---13 مرداد 1392
آنقدر فرياد هايم را سكوت كرده ام كه اگر به چشمانم بنگريد..........................

كَـــــــــــــر مي‌شويد................!
پاسخ:خدا نکنه گلم . ببخشید بیخبر ادرس عوض کردم


نگار
ساعت13:59---13 مرداد 1392
خوب بود اپم
پاسخ:باشه ببینم چه کردی بازم از رو من کپی برداشتی یا خودت مغزت رو کار انداختی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + شنبه 26 مرداد 1392 / 23:28 /
- Online Support by www.1abzar.com --->